vrijdag 8 april 2011

Magical Porch Lights / Magische veranda verlichting

At spring time green colors appear step by step. Everything grows from out of the ground or from branches that looked as if they were dead. Spring is always a magical season. I can't get my eyes of our own garden these days. Besides all that green, some trees or plants are giving bloom very early, like the blossom trees (in our garden this is a cherry blossom). Just before it got dark I made some photos through the blossom tree of our porch lights. It looks magical with the fading sunlight...
Love, C

Met het voorjaar komt langzaam er steeds meer groen in de tuin. Alles groeit weer vanuit de grond of vanuit takken die dood leken te zijn. De lente is altijd een magisch seizoen en ik kan niet genoeg van de veranderingen krijgen in onze eigen tuin. Naast al het groen staan sommige bomen en planten vroeg in de bloei, zoals de bloesems (in onze tuin is dit een sierkers). Net voordat het donker werd fotografeerde ik door de bloeiende bloesem de verlichting in onze veranda. Het lijkt magisch met de lichtval van de vallende zon...
Liefs, C






2 opmerkingen:

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een mooie foto zeg
lijkt wel een kaart zo mooi!!
ik ben nog maar een beginnerling met een blog en fotos etc maar doe me best
kom is kijken en wordt volger
zou ik leuk vinden kom ik ooit mischien ook op 50 net als jij !!!

fijn weekend
cindy

fijn weekend

Kom Achterom zei

oooh wat een schitterende blog hebben jullie zeg!! wat een prachtige foto's Ik geniet!!
Ik ga jullie volgen hoor!! en nu even lekker doorlezen bij jullie
fijne dag
Yolanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...