vrijdag 1 april 2011

Springtime / Lente

Don't you just love it when the first rays of sunshine come out to tickle the earth?! The flowers blooming, birds singing and children giggling. Springtime is here!! And my garden longs for attention.

Unfortunately, for the time being, I'll have to do with last year's pictures (we had some friends over), because I'm too busy with other things to get to the garden.


But, in the scarce time that does allow me to enjoy the sweet sunshine for a moment, I'm dreaming of a perfect garden....
Enjoy your day!
love,
KJ




Vind je het niet geweldig wanneer de eerste zonnestralen komen om de aarde te kietelen?! De bloeiende bloemen, zingende vogels en giechelende kinderen. Het is lente!! En mijn tuin verlangt naar aandacht. 



Helaas, voorlopig moet ik het doen met de foto's van vorig jaar (met vriendenvisite), want ik heb het te druk met andere dingen en kom niet aan mijn tuin toe. 


Maar in de schaarse tijd die het mij wel toe staat om even van de zon te genieten, droom ik van een perfecte tuin....
Geniet van je dag!
liefs,
KJ






6 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Kar, het ziet er echt super uit! Leuke kids trouwens:)

Bibi zei

Wat een mooie tuin, leuke foto's. Het moet maar snel weer mooi weer worden!!!

Liefs,
BB

Saucy Siciliana zei

Beautiful sofa. The garden and flowers are just lovely! Your pictures are absolutely a dream!!!

It's me zei

Wat een geweldig mooie tuin heb je !! die kleuren superrrrr !!...geniet van een heerlijk weekend.....liefs Ria....xxx..

Anno 1907 zei

I love the colours!!! Very beautful! Sooo nice Childs!Have a nice weekend, Big Hughs, Biene from Germany♥

Petra zei

Hallo,

Ik kom via via op jou blog en ik vind dat je een erge leuk blog heb. Ik ga me gelijk aanmelden als volger en ik wil je uitnodigen om eens een kijkje op mijn blog te nemen.

Groetjes Petra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...