woensdag 15 februari 2012

Frames on frames / Lijstjes op lijstjes


































I collect frames of all shapes and sizes. I have tons of them at home :) I also have wallpaper with frames from Eijffinger. I placed some of my white frames on the wallpaper and it gives a new touch to the wallpaper because of the depth that it gives to the wall. Together with pictures from a paper from Hillsong and some words about faith do I really love the composition on my wall as it is.
Love, C



Ik verzamel lijstjes in alle soorten en maten. Ik heb er honderden thuis :) Ook heb ik behang met lijstjes van Eijffinger. Ik plaatste een aantal witte lijstjes op het behang en het geeft een nieuwe sfeer op het behang omdat er diepte in komt op de muur. Samen met plaatjes van een krant van Hillsong en een aantal teksten over het geloof vind ik de compositie op mijn muur erg leuk zoals hij is. 
Liefs, C



PS
Dear english reader,
soon, we won't be posting in english anymore.
You can use the google translate button to read our posts in english or any other language.
But we hope you will keep feeling welcome on our 24Homes-blog.
love,
C&KJ










 


Wil jij voor ons deze enquete invullen? [het is anoniem]  Scroll naar beneden, kies de merken waar jij het meest van houd en klik dan onderaan op 'STEMMEN'

Kies jouw favoriete woonmerken


8 opmerkingen:

A fresh start of me zei

Ik heb dat behang inderdaad ook weleens gezien,waar heb je het hangen ??
Leuk zo met die witte lijstjes en die teksten,komen ze van internet ??
Liefs Christel

24 Homes zei

Hoi Christel! Het behang hangt in onze woonkamer, een hele wand vol met daaronder lambrisering. Op deze post kun je een foto daarvan zien: http://24homes.blogspot.com/2011/08/pillow-lover-kussen-liefhebber.html
De witte lijstjes zijn grotendeels van Riverdale en de plaatjes zijn van een krant die ik ooit in de bus kreeg, met wat teksten inderdaad van internet of uit een Engelse bijbel :)
Liefs, Claire

Fenny zei

Wat een geweldige leuke blog hebben jullie!!!
Mooi behang.....En de teksten, vooral van de de blues liederen van onzekerheid, en gospel liederen van hoop!
leuk wij sponseren ook een kindje via compassion.
groetjes Fenny (fietjemeut)

Misschien een brutale vraag maar geld die give away met de patroontje van het vogelhuisje nog??

Mirjam zei

Wat leuk, dit behang, staat heel mooi, met de lieve witte lijstjes er op...
Ik heb meegedaan met de enquete hoor...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Lydia zei

Hoi meiden,

Leuke post weer en gaaf om deze teksten op zo'n manier te verwerken in je behang! Geeft me weer een hoop inspiratie...

Liefs, Lydia

24 Homes zei

Hoi Fenny,
stuur ons maar een mailtje, dan krijg je van ons de give away met het patroontje van het vogeltje.
2forhomes@gmail.com

24 Homes zei

Mirjam,
bedankt voor het invullen van de enquete!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties.

Marjon zei

Prachtig dit behang en zo leuk met de lijstjes, de spreuk van Mahalia Jackson vind ik erg mooi......lieve groet Marjon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...