zondag 3 juni 2012

Homemade cards 1

In een aantal komende posts wil ik je graag enkele kaartontwerpen laten zien die ik een tijdje terug heb gemaakt. Ze hangen bij elkaar in een collage van kaarten en accessoires. Vandaag de eerste kaart.


Sfeerfoto's kun je een stuk verder brengen door ze bijvoorbeeld te gebruiken als middelpunt van een kaart van eigen ontwerp. En dat deed ik met deze foto die je al eens voorbij hebt zien komen.
De foto die ik in deze kaart gebruikte, zag je al in deze post over mijn slaapkamer (klik)
Ik gaf er digitaal een vintage effect aan voor de juiste sfeer.


Op de ondergrond van de kaart, stempelde ik eerst  een brocante ogende lijst.





Met dezelfde kleur stempelinkt maakte ik distress effecten langs de randjes van de foto en de hele kaart.



Op de collage zie je ook een knoop die ik middels servet-decoupage heb bekleed met een rozenmotief. Verder een schattig rozenhaarspeldje en een ketting die ik graag draag.


In komende posts laat ik je de andere kaarten zien. Dit is een sneak preview.

TREKKING GIVE AWAY

Vandaag komen Claire en ik bij elkaar en trekken de winnaar van de give away. Morgen posten we de uitslag. Voor ons is het net zo spannend als voor jullie. Hadden we maar net zoveel cadeaubonnen als aanmeldingen, maar helaas... er kan maar 1 de winnaar zijn. Heel veel succes aan iedereen die meedoet!

liefs,
Karin Joan

10 opmerkingen:

BizzyChrissy zei

Wat ziet dat er mooi uit, je ziet dat er een verhaal achter zit,Prachtig.

Groeten Christien

Fia zei

Wat een schitterende kaarten.....echt heel mooi gemaakt..

groetjes Fia

Unknown zei

Wauw, de kaartjes zijn prachtig, de stempeltjes errond geven een heel speciaal effect!
Komen jullie mijn blogpost van vandaag eens even lezen, misschien is dit ook iets voor jullie?
Liefs, Sonja

Rozmeen zei

Wow wat zien de er super mooi uit.

Fijne zondag.
Liefs,
Rozmeen

Kom Achterom zei

Wat een super mooie kaarten zeg! en ze staan ook zo mooi bij elkaar!
fijne dag
Yolanda

Bente zei

Love this. It`s beautiful.

Hugs

Danoesja zei

Dit ziet er heel sfeervol uit, ik ben er helemaal weg van.

Lieve groetjes
Danoesja

24 Homes zei

wat zijn ze prachtig geworden, sweets! ook zo mooi bij elkaar!!! tijd voor een nieuwe kaartenserie ;) liefs!! Claire

hokje zei

Een prachtige kaart! Een feestje om zoiets moois in je brievenbus te vinden...

Fijne avond. Groeten, Miranda

little sweet things zei

Wat een mooie collage zo met al die leuke kaarten bij elkaar.

Ik wacht vol spanning op de uitslag!

Fijne week!
groetjes, Sas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...