zaterdag 4 augustus 2012

Pioenen drogen


Het is genieten om pioenenpracht in huis te hebben. Maar als je er langer van wil genieten dan is drogen echt de uitkomst! Ik hang dan bosjes of losse takjes ondersteboven op, spray er een beetje haaklak op na een paar dagen en laat ze drogen totdat ze helemaal hard zijn geworden. Daarna leg ik ze neer op een plank ter decoratie of zoek een ander plekje op om ze alsnog op te hangen. Daarnaast vul ik soms mooie sierpotten met alleen de rozen zonder steeltjes. Binnenkort zal ik daar ook een post van plaatsen...
Liefs, Claire












Dit waren de pioenen in het ijzeren mandje met glaasjes... 
Dit waren de witte pioenen  
die ik van Karin heb gekregen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk idee zeg, kun je er toch nog wat langer van genieten !
Ga ik ook eens proberen.

Fijne zondag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...